International Strategy and Cross-Cultural | ISBN 9783942543231

International Strategy and Cross-Cultural

herausgegeben von Markus Pudelko, Sebastian Reiche und Chris Carr
Mitwirkende
Herausgegeben vonMarkus Pudelko
Herausgegeben vonSebastian Reiche
Herausgegeben vonChris Carr
Buchcover International Strategy and Cross-Cultural  | EAN 9783942543231 | ISBN 3-942543-23-0 | ISBN 978-3-942543-23-1
Betriebswirtschaftler, Wirtschaftswissenschaftler und Volkswirte in Forschung und Praxis, Studenten, Universitäten und Hochschulen

International Strategy and Cross-Cultural

herausgegeben von Markus Pudelko, Sebastian Reiche und Chris Carr
Mitwirkende
Herausgegeben vonMarkus Pudelko
Herausgegeben vonSebastian Reiche
Herausgegeben vonChris Carr
From 8 to 9 October 2010 the “8th EIASM (European Institute for Advanced Studies in Management) Workshop on International Strategy and Cross-Cultural Management” brought together an international community of scholars working in these areas. The best contributions to this workshop have been selected for publication in the sbr special issue “International Strategy and Cross-Cultural Management”.