ISBNs beginnend mit 978-3-86309-xxx-x Brand personalities and consumer-brand relationships as elements of successful brand management Katharina S. GüseUniversity of Bamberg PressSoftcover201118,00 € Gemeinschaftliche Qualitätsgesicherte Erhebung und Semantische Integration von Raumbezogenen Daten Sebastian MatyasUniversity of Bamberg PressSoftcover2011 From Text to PracticeThe role of the Bible in daily living of African people todayUniversity of Bamberg Press 2011 Die Seele im Gespräch mit sich selbstBewusstsein und die Fähigkeit zur Selbsterkenntnis und -veränderungAlbrecht Georg ZeißnerUniversity of Bamberg PressSoftcover201145,00 € A service description method for service ecosystemsmeta models, modeling notations, and model transformationsGregor ScheithauerUniversity of Bamberg PressSoftcover2011 Dienstorientierte IT-Systeme für hochflexible Geschäftsprozesse University of Bamberg PressSoftcover201121,50 € Göttliche, menschliche und teuflische Komödieneuropäische Welttheater-Entwürfe im 19. und 20. JahrhundertUniversity of Bamberg PressSoftcover201120,50 € Zur Polychromie der Bamberger Domskulptur Walter HartleitnerUniversity of Bamberg PressSoftcover201126,50 € Entwicklung - Profilierung - WachstumDie Otto-Friedrich-Universität Bamberg von 2000 bis 2010University of Bamberg Press 2011 Interactive search processes in complex work situationsa retrieval frameworkRaiko EcksteinUniversity of Bamberg PressSoftcover201121,70 €508 Treffer 1 2 3 4 ...