H2H Marketing | Case Studies on Human-to-Human Marketing | ISBN 9783031223921

H2H Marketing

Case Studies on Human-to-Human Marketing

herausgegeben von Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch, Uwe Sponholz und Maximilian Haas
Mitwirkende
Herausgegeben vonPhilip Kotler
Herausgegeben vonWaldemar Pfoertsch
Herausgegeben vonUwe Sponholz
Herausgegeben vonMaximilian Haas
Buchcover H2H Marketing  | EAN 9783031223921 | ISBN 3-031-22392-6 | ISBN 978-3-031-22392-1

H2H Marketing

Case Studies on Human-to-Human Marketing

herausgegeben von Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch, Uwe Sponholz und Maximilian Haas
Mitwirkende
Herausgegeben vonPhilip Kotler
Herausgegeben vonWaldemar Pfoertsch
Herausgegeben vonUwe Sponholz
Herausgegeben vonMaximilian Haas

H2H Marketing focuses on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digitalization. Following the authors' successful book on H2H Marketing, this book brings foward selected case studies showcasing various aspects of the concept, its fundamental elements, and its implementation.