×
Der vorliegende Band ist Teil 1 des Doppelbandes des Künstlers („Wenn der Tag endet ... und die Nacht beginnt“).
„FOR MYSELF, I LIKE GUIDO'S MANNEQUIN PHOTOS; THEY HAVE A LIVING CHARACTER SOMEHOW? PEOPLE ARE TOO „AWARE“ TO BE PERCIEVED... PERHAPS THE REASON I DIG THE MANNEQUIN SHOTS? NOW I'M CONFUSED!?“
(ERIC D. CLARK)
„EACH PICTURE TELLS A STORY ... IT'S A DIFFERENT VERSION OF THE NIGHTLIFE.“
(JON MARSH, THE BELOVED)
„GUIDO SCHULZ SIEHT DAS SPEKTAKULÄRE IM UNSPEKTAKULÄREN – BEI TAG UND BEI NACHT.“
(ALEX GERNANDT, FREIER AUTOR)
„FOR MYSELF, I LIKE GUIDO'S MANNEQUIN PHOTOS; THEY HAVE A LIVING CHARACTER SOMEHOW? PEOPLE ARE TOO „AWARE“ TO BE PERCIEVED... PERHAPS THE REASON I DIG THE MANNEQUIN SHOTS? NOW I'M CONFUSED!?“
(ERIC D. CLARK)
„EACH PICTURE TELLS A STORY ... IT'S A DIFFERENT VERSION OF THE NIGHTLIFE.“
(JON MARSH, THE BELOVED)
„GUIDO SCHULZ SIEHT DAS SPEKTAKULÄRE IM UNSPEKTAKULÄREN – BEI TAG UND BEI NACHT.“
(ALEX GERNANDT, FREIER AUTOR)