Marketing and Smart Technologies | Proceedings of ICMarkTech 2020 | ISBN 9789813341838

Marketing and Smart Technologies

Proceedings of ICMarkTech 2020

herausgegeben von Álvaro Rocha und weiteren
Mitwirkende
Herausgegeben vonÁlvaro Rocha
Herausgegeben vonJosé Luís Reis
Herausgegeben vonMarc K. Peter
Herausgegeben vonRicardo Cayolla
Herausgegeben vonSandra Loureiro
Herausgegeben vonZorica Bogdanović
Buchcover Marketing and Smart Technologies  | EAN 9789813341838 | ISBN 981-334-183-1 | ISBN 978-981-334-183-8

Marketing and Smart Technologies

Proceedings of ICMarkTech 2020

herausgegeben von Álvaro Rocha und weiteren
Mitwirkende
Herausgegeben vonÁlvaro Rocha
Herausgegeben vonJosé Luís Reis
Herausgegeben vonMarc K. Peter
Herausgegeben vonRicardo Cayolla
Herausgegeben vonSandra Loureiro
Herausgegeben vonZorica Bogdanović
This book includes selected papers presented at the International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech 2020), held at ISCTE - University Institute of Lisbon, in the city of Lisbon in Portugal, between 8 and 10 October 2020. It covers up-to-date cutting-edge research on artificial intelligence applied in marketing, virtual and augmented reality in marketing, business intelligence databases and marketing, data mining and big data, marketing data science, web marketing, e-commerce and v-commerce, social media and networking, geomarketing and IoT, marketing automation and inbound marketing, machine learning applied to marketing, customer data management and CRM, and neuromarketing technologies.