Marketing and Smart Technologies | Proceedings of ICMarkTech 2024, Volume 2 | ISBN 9789819630813

Marketing and Smart Technologies

Proceedings of ICMarkTech 2024, Volume 2

herausgegeben von José Luís Reis, José Cascalho, Marc K. Peter, Luís Paulo Reis und Maria Teresa Tiago
Mitwirkende
Herausgegeben vonJosé Luís Reis
Herausgegeben vonJosé Cascalho
Herausgegeben vonMarc K. Peter
Herausgegeben vonLuís Paulo Reis
Herausgegeben vonMaria Teresa Tiago
Buchcover Marketing and Smart Technologies  | EAN 9789819630813 | ISBN 981-9630-81-9 | ISBN 978-981-9630-81-3

Marketing and Smart Technologies

Proceedings of ICMarkTech 2024, Volume 2

herausgegeben von José Luís Reis, José Cascalho, Marc K. Peter, Luís Paulo Reis und Maria Teresa Tiago
Mitwirkende
Herausgegeben vonJosé Luís Reis
Herausgegeben vonJosé Cascalho
Herausgegeben vonMarc K. Peter
Herausgegeben vonLuís Paulo Reis
Herausgegeben vonMaria Teresa Tiago

This book includes selected papers presented at the International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech 2024), held at University of Azores, Ponta Delgada, Azores, Portugal, between December 5 and 7, 2024. It covers up-to-date cutting-edge research on artificial intelligence applied in marketing, virtual and augmented reality in marketing, business intelligence databases and marketing, data mining and big data, marketing data science, web marketing, e-commerce and v-commerce, social media and networking, geomarketing and IoT, marketing automation and inbound marketing, machine learning applied to marketing, customer data management and CRM, and neuromarketing technologies.