Reihe Innovation und EntrepreneurshipeBooks × Managing Digital TransformationEvidence from Hidden Champions and Measurement ApproachesDaniel WittensteinSpringer Fachmedien Wiesbaden GmbHeBook2022 Acquisitions and Open Source Software Development Michael VetterSpringer Fachmedien Wiesbaden GmbHeBook2021 Behavior in Foreign LanguagesExperimental Evidence on Creativity, Cooperation, and Culture-Related EffectsStefan NothelferSpringer Fachmedien Wiesbaden GmbHeBook2020 Signaling Effects of Crowdfunding on Venture Investors‘ Decision Making Michael MödlSpringer Fachmedien Wiesbaden GmbHeBook2020 Incentives for Collaboration and CompetitionExperimental Evidence on Innovation, Behavior and PerformanceJonas HeiteSpringer Fachmedien Wiesbaden GmbHeBook2020 Collective KnowledgeHow Teams and Larger Social Systems Learn, Remember, and InventPatrick FiggeSpringer Fachmedien Wiesbaden GmbHeBook2018 Persönlichkeit, soziale Netzwerke und Leistung von ErfindernEmpirische Analysen von Befragungs- und PatentdatenChristian P. SteinleSpringer Fachmedien Wiesbaden GmbHeBook2017 Enforcing and Trading PatentsEvidence for EuropeFabian GäßlerSpringer Fachmedien Wiesbaden GmbHeBook2016 Value Capture in Disintegrated Value ChainsThe Hierarchy StrategyAlexander HoffmannSpringer Fachmedien Wiesbaden GmbHeBook2015 Intrapreneurship-Potenziale bei MitarbeiternEntwicklung, Optimierung und Validierung eines DiagnoseinstrumentsNina SchießlSpringer Fachmedien Wiesbaden GmbHeBook201536 Treffer 1 2 3 4