Supervision und Coaching auf dem Beratungsmarkt | Eine explorative Studie als Beitrag zur Marktforschung | ISBN 9783525403396

Supervision und Coaching auf dem Beratungsmarkt

Eine explorative Studie als Beitrag zur Marktforschung

herausgegeben von Jörg Fellermann
Mitwirkende
Beiträge vonAndreas Bergknapp
Beiträge vonEdelgard Boettner
Beiträge vonDoris Rosenkranz
Beiträge vonSofia Bengel
Beiträge vonEdmund Görtler
Herausgegeben vonJörg Fellermann
Buchcover Supervision und Coaching auf dem Beratungsmarkt  | EAN 9783525403396 | ISBN 3-525-40339-9 | ISBN 978-3-525-40339-6

Supervision und Coaching auf dem Beratungsmarkt

Eine explorative Studie als Beitrag zur Marktforschung

herausgegeben von Jörg Fellermann
Mitwirkende
Beiträge vonAndreas Bergknapp
Beiträge vonEdelgard Boettner
Beiträge vonDoris Rosenkranz
Beiträge vonSofia Bengel
Beiträge vonEdmund Görtler
Herausgegeben vonJörg Fellermann
Only limited systematic and comprehensive information is presently available concerning the market for supervision and coaching services, although the need for such knowledge is enormous. This volume serves to close that gap by providing an explorative marketing study, consisting of the results of a survey of 1,410 organisations and companies in Berlin concerning the development of the counselling professions, their concepts and offerings. The book presents an indepth discussion of the goals, themes, successful ventures and budgets employed in these areas. It can be used by both practitioners and researchers to discuss the recent developments of this branch.